Monday, January 11, 2010

From My Secret Space blog: 回望 2009我最喜愛聽嘅十首歌

回望2009我最喜愛聽嘅十首歌

Original post can be found here.

2010第一篇

一齊睇睇我上年最鐘意聽嘅十首歌^^

第十位 鍾舒漫- 給自己的信
鍾舒漫翻唱日本歌, 雖然冇原唱咁好, 但都值得聽

第九位 鄭融 - 借
鄭融把聲好靚, 配樂好好!!

第八位 Mr. - 如果我是陳奕迅
擺佢落第八位咁低係因為我唔鐘意佢啲如此「無神論」歌詞!
不過其他野都好好~

第七位 羽翹 - 吸血新世紀
本來對佢都冇乜期望, 但呢首歌令我改觀。
低音好正, 加油呀羽翹!

第六位 謝安琪 - 載我走
歌詞正, 歌手正!!

第五位 王菀之 - 大笨鐘
好欣賞王菀之有個好學不倦嘅心, 竟然仲去英國進修!!!

第四位 謝安琪 - 寛限期
感覺好warm好舒服, 好同意佢嘅愛情觀~

第三位 謝安琪 - 替你高興
講悼念人, 有意思~

第二位 鍾一匡 鍾一諾 (鍾氏兄弟) - 行公義, 好憐憫
RAP得好正!! 順便介紹吓rap嗰個組合叫做「漁夫」!!! 同埋二胡間場好特別!!!!

第一位 謝安琪 - 年度之歌
都係你喇謝安琪! 冇辦法, 實在太好聽!!

Labels: , , , , , , ,


|
Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com