Friday, July 17, 2009

From 泉叔: 毓民節目上的「鐘聲」

Original post can be found here.

昨晚聽到上毓民節目的兩兄弟的一首歌,好感動,驚為天人,所以今天立刻去突破買了兩片,(其中一片送人)。

回到家,當時電視正播放新彊的騷亂新聞,我MUTE左電視的聲音,然後播放「夢想…有一天」,放完中文版再聽英文版…

聽到歌詞,看到畫面,不禁悲從中來。將歌詞抄下來,大家不妨找來聽聽,值得一聽。

teddyli's response:
我聽過上週 民間電台 [得罪人多稱呼人小],呢兩兄弟 D 音樂造詣真係唔錯.
雖然我都幾抗拒福音音樂,但係都想買呢隻 CD.

beachbum's response:
Beautiful piece of music...

Labels: , , ,


|
Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com