Tuesday, July 28, 2009

The Bookfair is over!! The Chimes is still going strong!!

Someone from facebook left the following message:

"我係一位尋日係書展同你傾過兩句既弟兄
我有數句感想希望你地能聽到
首先我為你地團體感恩
大家能盡用神所賜的恩賜完成一隻特別的cd
我聽完隻cd真係好surprised...
因為我係第一次聽到一隻香港福音cd咁diversification
同我睇哂你地創作每隻歌既意念就更覺感動
可能從前會覺得香港詩歌都係pop同簡單
但今次聽到真係完全改觀...希望你地能用你地既音樂sell神既愛係最無價既禮物
用一隻cd既價錢能令我再感受到神無價既愛.
聽到i have a dream
我相信你地既dream神會喜悅
最後如果用純消費者同聽音樂既人泥講
你地隻碟物有所值 同一定吸引到人對祈既興趣。"

From lilbowmike's xanga entry:

"還有當然是另類的基督教音樂,

香港難得有點Blue style的Gospel music,

The Chimes

如果你想聽另類華人基督教音樂, 這一隻碟你不能不買呢?"


Haha! I never thought our music was "另類"!!






Also, HMV Jazz No. 1.......Thanks for your support and keep telling your friends and brothers and sisters about this CD! Don't let the heat stop!! Praise the Lord!

Labels: , ,


|
Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com